Kendall Marshall

gotta go see TMNT soon

Khris Middleton

S/o @tjkidd5 @sm00ve31 @brandonknight07 and @kslim0021 for nominating me for the… instagram.com/p/r7eMhhE_cL/

John Henson

Had some cheese curds the other day...ain't been right since lol #NeverAgain

John Henson

You don't realize how clutch imessage is until Somebody you text a lot leaves team iPhone

Frank Madden

Counting down the Milwaukee Bucks' most valuable assets - what do we make of Johnny O'Bryant III? sbnation.com/e/5812536

Frank Madden

Report: Bucks sign Damien Inglis, renounce Ramon Sessions sbnation.com/e/5812532

John Henson

I hate when you get up early and still end up running late lol

Frank Madden

Assuming Inglis/JOB3 get slightly above min and Wright waived, Bucks just under $7m in potential room w/16 guys. http://t.co/F1jlt82u2b

Ekpe Udoh

#Ekpesbookclub discussions are amazingly amazing lol!!!! One of these days y'all are gonna join us in a discussion. We don't bite ✌️

John Henson

Fresh from the UK waiting on me at the crib.. #CFC !!! ....@MissMarlenaRey

Ekpe Udoh

This question is soooo tricky RT @janroberts: But if he resets, would yellow card man still be alive? #EkpesBookClub

Ekpe Udoh

Let's Begin Who wants the mic??? #Ekpesbookclub

Ekpe Udoh

Thanks for the ALS challenge @Quincy Acy @dsims80 @DFranks24 @Marquis Daniels Hope y'all enjoy telly.com/1N4056H

John Henson

Win***“@Kendall Marshall: .@John Henson will one lil FIFA match and hop on twitter like twitpic.com/eafqud

Kendall Marshall

but won't spoke on the previous 2 games..

Columbia and Oreo 4's, I'm soo pressed. can't een fake the funk

Frank Madden

[Bucks] RT @SethPartnow: I took a too early stab at the best "League Pass only" teams to watch this upcoming season: fansided.com/2014/08/19/nba…

Ted Davis

Show time on The Big 920AM. Manziel's arm? No his finger. Let's talk at thebig920.com/listenlive http://t.co/zXtf1vIidD

Ekpe Udoh

Let me go ahead and hit this challenge Thanks @Quincy Acy and Dion Sims

Kendall Marshall

back in the day --- RT @Tigerstylehoops: A lot of yall never knew about this @Kendall Marshall http://t.co/TkYigDT1mv

Jim Paschke

NBA official Dick Bavetta is retiring after a record 2,635 consecutive games worked in his 39 year career. Never missed a game! #Ironman

Kendall Marshall

lmaoo RT @mreojrez: Just saw @Kendall Marshall on sportscenter. Good to see you're doin well. HBD lls http://t.co/AU2ftlDblm

Gery Woelfel

Ramon Sessions joining the Houston Rockets makes sense for both parties.

Jim Paschke

Another great example of what I call “The Spectacle of Sport” and why it moves us. espn.go.com/video/clip?id=…

Jared Dudley

#ThankYouFlynnFund for making my time at BC an amazing experience on and off the court. Excited to come back this fall for BC/USC football!

John Henson

"...don't feel no sorrow, 'cause life is hard mentally And everything is meant to be.."

Kendall Marshall

say it again. --- RT @RonnieFieg: Not everyone is capable of understanding a collector's obsession.

Ekpe Udoh

Hotel is flooded, I'm on the 18th floor, no elevators, someone is stuck in an elevator and no room service...... Cold world

Jared Dudley

I love RG3 but you can obviously tell he's still not a 100%

Kendall Marshall

be careful, wear shoes in the house. safety first then teamwork.

Jared Dudley

Wow what a rally for our new Clippers owner!!! Mr. Balmer energy was crazy!!! I love it!! Exciting time for the Clippers!!

Jim Paschke

Former Bucks Assistant Coach Jim Cleamons has joined Derek Fisher’s staff with Knicks.

Ted Davis

Mouth open tongue engaged. It's show time on The Big 920AM. Join us anytime, stay as long as you like! http://t.co/aY2LRZiezL

Frank Madden

Giannis finished with 3 pts, 6 Rebs vs. New Zealand today. Thanks to @fotiouck for box score: sport24.gr/Basket/Mundoba…

Kendall Marshall

I'm bout to be 23 tomorrow. scrap gettin old, shit crazy.

Ted Davis

Crew has 37 gms left, Manziel plays tonight, latest on Packers and Badgers today at 2pm on The Big 920AM. Listen thebig920.com/listenlive

Frank Madden

Jerryd Bayless is our next pick as we rank the Bucks' assets, and the choices are getting tougher. sbnation.com/e/5794502

Frank Madden

One of our readers tracked down a box score of Greece's win over Slovenia on Sunday. Giannis with 5p/5r/2b: resources.sport-fm.gr/supersportFM/i…

Gery Woelfel

Renowned author Roland Lazenby joins Chuck & I on WSSP (1250 AM) at 9:15. Will chat about his incredibly-insightful book on MJ.

Gery Woelfel

Pinch-hitting for Mike on the Chuck and Wickett show on WSSP (1250 AM). Feel free to chime in at (414) 799-1250.